9 juni > Jesus Christ Superstar!

Idag har sannas mamma beställt biljetter till Jesus Christ Superstar! :D TAFSAVSTÅND ;D 28 Februari nästa år :))
Inatt sov jag bara två timmar, jag kunde bara itne somna. jag somna inte förrns 5 på morronen & kl 7 så vakna jag av att nån jävla kärring från Telenor ringde!
Jag: Hallåå? *skitsurt*
telenortanten: HEEEEJ :D:D:D Jag bara ringer för att  blablablablabla erbjudande! :D
Får dom ens ringa så tidigt idioterna!? -___- 

Jag hatar telenor & kommer nog alltid göra det! Är det någon mer än jag som hatar domdär idioterna som står precis vid ingången/utgången till affären & tjatar som fan på er?! Usch! jag vill bara be dom dra åt helvete!
När vi va i skara så skulle jag in på coop för att fixa en grej sen när jag skulle gå ut så typ såg jag hur han titta jättemkt på mej, men precis så kom en tant in & han tjöta på henne istället. Pjuuh! har typ fobi för sånna .__.

Nu är det bara 3 dagar kvar på dagiset .. måste köpa glass imorgon & baka blåbärscupcakes :)


Kommentarer
sötot: Viktoria

usch telefonförsäljare över huvudtaget liksom :O

2008-06-09 @ 19:28:05
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
sötot: Sanna

TAFSAVSTÅND IS THA SHIT!

2008-06-26 @ 05:35:41
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0