Cupcakes!

Charlotte Perelli vann altså melodifestivalen igår. Hennes låt var faktiskt den bästa av dom som var men jag tror inte den kommer komma så jättelångt i ESC men vi får hoppas (: Hade Christer sjögren vunnet hade jag allvarligt avlidit. Jag hade skämts ihjäl om vi va tvugna att skicka iväg honom. USCH! Men Ola och Martin! hur snygga va dom inte! :D Martin hade mycke längre hår nu men riktigt snygga som alltid [ <333! ]

Jag bakade cupcakes igår också x) Dom blev smått misslyckade. bräda i botten XD men dom va riktigt goda sålänge man höll sig borta därifrån ^^  Sen efter mello så tittade vi på Bringing down the house som är så jävla bra! Jag vet inte hur många gånger jag sett på den filmen men jag skrattar varje gång. Queen Latifah är så jävla bra XD

Idag kommer syrran också. vet inte när. Önska jag kunde följa med dom hem idag. men jag får inte åka förns på onsdag antagligen :/ Menmen bättre det än inget iaf (:

image75


[ Escape the faith - Situations ]

Kommentarer
sötot: Tessan

Haha jag vet redan att Hon vann men jag måste ju titta iaf för Ola och Martino är ju heta som vanligt går ju inte och man får inte missa dom wonderbarnen :P

2008-03-16 @ 13:45:06
sötot: Sanna

Rongedal såklart! :D Va tror du! Det var ju den bästa låten! :DDD

2008-03-16 @ 15:43:05
URL: http://youwillneverwin.blogg.se
sötot: Viktoria

haha, min mamma hejade på christer xD

2008-03-18 @ 18:31:42
URL: http://viktoria-a.blogspot.com

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0