Jävla skitdag!

Idag är jag så arg! jag vet inte varför men jag känner att jag bara vill slå till någon/något!
Igår va en jävla hemsk kväll på andras jävla skola! Hur mycke folk somhelst och alla jävla idioter bara stirra på mej som jag vore helt retarded elleh nått! vafan! sluta glo så jävla mycket så jag slipper må asdåligt när jag vistas bland folkmassor!  ändå hade jag typ nästan inget smink på mig igår jag va inte alls extrem.

Fatta att man blir jävligt osäker när folk bara glor på en! och när man kollar tillbaka tror du dom vänder bort blickan då eller? nej! jävla fucking idioter! Och jag kan ju inte säga något elakt till dom heller eftersom vi bor i samma jävla skitby. jag vill ju inte va den mest hatade här heller! även fast jag antagligen redan är det. inte en jävel vet ju vem jag är. och eftersom alla dömmer en genom en blick så lär jag itne lära känna några heller för ingen pratar med en! Jag känner inte en själ på dehär stället. riktigt kul hörrni!

Varför måste alla mina vänner bo 100 mil bort! jag hatart'! Jag bara önskar att jag kunde åka iväg till alla jag ville träffa när jag vill. jag vill vinna 1 miljon på lotto! då jävlar. jag lovar er att då skulle jag åka och hälsa på precis alla jag vill träffa! och therese? du kommenterar aldrig längre. inte nån stans. vad jag än skriver vad jag än gör så säger du aldrig nått till mig. Äre nått jag gjort? för ärligt talat det värkar nästan som du inte bryr dig om mig alls?
varje gång jag loggar in på bdb eller på bloggen så hoppas jag verkligen, vaje gång! att du ska ha skrivit! varesej det bara är ett litet ord så hade jag blitt glad. men det händer aldrig .. du kommer säkert bli arg/ledsen eller sur när du läser detta. ( om du läser detta ) men de är så jag verkligen känner. Jag är bara rädd att förlora dig.

hata denhär dagen eller vad?! suck! nu ska jag bara gå o lägga mig och önska mig ett bättre liv på en bättre plats.
Och jenny. nej jag mår inte dåligt. jag slår vad om att när du läser detta så tror du att jag mår skitdåligt. men det är bara idag jag lovar. jag vet att du bara vill att jag ska må bra och att du bryr dig. men det är inget. de är bara idag det är såhär. Älskar dig <3

Escape the faith - situations

Dying is your latest fashion

Kommentarer
sötot: emms

Folk är idioter! Så är det bara. Jag har försökt förstå varför alla ska stirra men det är omöjligt att fatta. Så jag försöker bara intala mig att det är för att dom är efterblivna cpapor. Det brukar funka. (;
Kram!

sötot: Tessan

Jag är ledsen för att det blivit som det har blivit. Jag vet aldrig vad jag ska säga längre. Och jag kan känna likdant det känns inte som om vi bryr oss om varandra. Visst du lämnar kommentarer men det känns ändå inte liksom som om vi har något tillsammans längre. Det känns för mig som om andra personer i ditt liv kanske är viktigare än mig. Jag vet inte vad jag ska göra för att få det som det var innan...men om du vill ha det så får vi ju bättra på det. Men jag kan inte ändra på det själv. Ta inte illa upp för jag vill inte heller förlora dig helt..men vi börjar tappa greppet "/

2008-03-14 @ 19:27:45

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0