Mysdag med ängi

I morse vaknade jag kl 6 och ja, kunde inte somna om. så jag gick ner drack lite juice satte på datorn och gick o la mig i sängen igen. totalt glömt att jag satt på datorn * tinavarning * XD men iaf så somnade jag om och vaknade igen vid typs 9 och satte på film ( Wimbledon ) titta på halva och satte mig vid datorn.
kolla igenom allas bloggar som vanligt och hittade ett inlägg som var ganska, hur ska man säga? fördomsfullt och jag blev rikitgt arg när jag läste det. den bloggen är nu borta från mina favoriter iaf.

Var lite halvsur på morronen där men sen så fick ängi för sig att komma hit [<33] så jag mötte henne kl 12. Vi gick en lång promenad runt vartofta och tittade på svensson svensson, fixa lite på hennes blogg och sen fick vi för oss att käka på donken. Så vi åkte in till stan med bussen och min gamla lärare va där xD fast hon såg mig inte ( som tur va ) efter det stack vi till Lidl ( älskade lidl XD ) och köpte ett paket glass vi ska ha på vår nästa mysdag imorron :) 
När vi satt o vänta på bussen till stationen så kom Britt såklart. med sitt tomatröda fejs och hemska röst och tafsande USCH! avskyr den människan. 

Och ärligt talat. DET ÄR VÅR! skitskönt väder ute. värsta mysvädret hela dagen! :D hoppas de blir dä imorron också så vi kan ta ännu en långpromenad ^^ 

jag lovade min syster att lägga ut lite bilder jag fixat i PS. x) så ursäkta alla ego-pics!  men det är mej sjlv ja fixar mest X)



 hahaha muffinsen ä mobbad. X)


Kommentarer
sötot: t h e r e s e

hehe vill du fixa mig med min design någon nång när du kan lr så, så får du absolut hjälpa mig (a)

2008-03-10 @ 18:31:51
URL: http://meandthetree.blogg.se
sötot: Rebecca

Svar: Haha, det är bra. Känns inte som att det är musik gengren man tycker om utan det är låtarna :)

2008-03-11 @ 16:33:38
URL: http://palmquiist.blogg.se
sötot: t h e r e s e

tänkte bara tacka för hjälpen och allt det där ^^ sidan som du länka va as bra och till stor hjälp så tack :))

2008-03-12 @ 14:59:06
URL: http://meandthetree.blogg.se

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0