Mysig men stressig dag

Vilken dag det varit. Jag sitter här hemma hos syrran just nu och är " barnvakt " men dom sover så sött så ^^
Det var svårt att drömma inatt, jag drömde bara om massa läskiga saker, vaknade flera gånger svettig och klappande hjärta :/ får sluta drömma läskigt och drömma om mysiga saker igen x)
Det va påskfirande på dagis/skolan idag och N,F och V va så himla gulliga! :') Har fått massa en massa goa skratt idag ^^

Vi var på stan en liten stund jag och Jenny i morse. Himla mysigt var det och jag fick ett par jeans och ett linne av syrran. så härligt med nya kläder! + att jag köpte en kajal också. behövdes verkligen eftersom vi använde det sissta av min på påsk-ungarna i morse X)

Och snart är det Criminal Minds på 5:an som jag bara måste kolla på. ÄLSKAR den serien verkligen, sjukt bra! Lite trist att titta själv men det får funka. (:


[ Death cab for cutie - A lack of color ]

Kommentarer
sötot: emms

Kan jag få din syrra? (a) ;)

sötot: Natalie B

glad påsk!

2008-03-22 @ 00:52:50
URL: http://natalieb.blogg.se
sötot: Amanda

Inte kul att drömma läskiga saker ju, det får du sluta upp med...
Ha en glad påsk!!
Kram Amanda

2008-03-22 @ 20:44:54
URL: http://stayreal.blogg.se
sötot: Sanna

Where are you?!!

Vi har inte snackat sen den 20:e!! (Och det var ändå bara "Hej" och "hej :)" typ! *ointressant fakta, men ändå* Så engenliten 19:e!)

(Vi har nog aldrig varit "ifrån" varandra så länge! :O Du är helt avskärmad utan mobil! :'()

Du är förmodligen hos din syster, eller så är du upptagen med din praktik, men det skulle va kul att få ett litet hej? Bara så att jag vet hur det är? (Och om du har ett underbart liv?)
Plus att min mamma ska boka biljetter nu, men hon vill först kolla med dina föräldrar och se så att allt är klart. Så om du kan säga när det går bra att hon ringer?

Jag vill väl bara säga att jag saknar dig, I guess.
Love you, bye! :*

2008-03-25 @ 23:18:45
URL: http://youwillneverwin.blogg.se

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0