Ny design ( igen )

Nu har jag fixat ny design igen X) tröttna på att ha det så mörkt så jag fixa det lite ljusare och ska snart fixa en ny header också (:
Sen ringde syon idag också och berättade att jag fått praktikplats på dagiset här i vartofta., på avdelning grön och jag börjar den 25 mars. Imorron ska jag gå och hämta några papper hos henne och blabla. men det kommer nog bli bra :)  Ikväll äre nån turistmässa på andreas skola också som jag tydligen måste följa med på för att han gick på en mässa när jag gick i 7:an. kul! & nu måste farsan ha datorn :P * kul fakta *

image73


Kommentarer
sötot: Sanna

Jättesnygg blogg! :D
Underbar du är som länkar mig. Men det har blivit lite fel! XD Du har glömt blogg.se! Det blir bara youwillneverwin! XD
Pusskrampusskrampusspuss:***

2008-03-13 @ 23:46:55
URL: http://youwillneverwin.blogg.se

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0