Pjuh! vilken dag

usch vilken jobbig morgon det var. så mycket ilska o shit. men nu käns det mycket bättre! fick papper jag ska fylla i och skicka till äckel-Britt! men sen åkte jag o mamma iväg helt själva till det gamla huset. shit vad det har förändrats, verkligen! jag har bott där i hela mitt liv men nu när jag kommer tillbaka så känner jag inte igen mig typ alls. läskigt hur mycket dom hunnit ändra på ett halvår.

Sen drog vi iväg till Morfar och han kände inte igen mig :/ det va läskigt att höra han säga så. visst vi träffas inte ofta men han har alltid känt igen mig innan. Sen gick vi över till Sven ( min morbror ) och de va helt dötrist. Såfort vi höll på att komma in på ett allvarligt samtal så sepa han till sig och skämta om massa killar o sånt som bara ä helt störande. Men sen kom Göran ( min andra morbror ) och då blev allt skitkul. han hade med sig en tårta och va sur på bageriet för att dom inte hade något annat inne så han va tvungen att köpa en dyr tårta XD och sen var han värsta JÄTTESTOLT över en lampa man kunde sätta på kepsen han nyss köpt XD vet inte hur länge vi satt o diskutera vad dom olika ljusen va till för. HAHAH  Förstår du inte ett skämt? sa kärringen till gubben och peta ut hans ögon. XDD HAHA
Sen lyckades vi faktiskt övertala mamma till att färga håret. fatt stort! vi tillockmed. jenny håll i dej! köpte hårfärg! XD Svårt för utomstående att fatta det stora i allt detta XD så imorgon äre en mörkt brunhårig morsa som kommer ut ur badrummet ;D

Men sen vare slut på de roliga och vi åkte o handla. fast jo. de va rätt kul de med för jag fick köpa en Kent skiva, sissta Harry Potter boken ( måste läsa den ändå ) och ett fin,fint påskägg x)
och vi kom väl hem vid typ 8 efter åkandet mellan olika affärer och flera timmar hos min morbror x) Men det blev en bra dag ändå. en riktigt bra dag.


image74


Kommentarer
sötot: Sanna

Fint ägg! :D
Jag har redan läst ut HP7! :D

2008-03-15 @ 00:11:09
URL: http://youwillneverwin.blogg.se
sötot: Sanna

svar: Netto är en skitbillig (typ 20:- för 2st 200g marabou!) dansk mataffär som ersatte Ica här. Och jag hatar verkligen den affären! :'O

Vadå? Du skulle ju kunna sett den? Du kollar ju mkt på barnfilmer, det kan du inte förneka ju! X'D

Ja, jag tycker du är rolig, vad annars!? ;D

En kompis som bor i Indonesien har gett mig en massa videofilmer som han vill att jag ska spela över på DVD-skivor. Och för det får jag betalt! :D Så jag sitter och kollar på filmer och sen får jag betalt. Grymt va? :DDDD

pussochkramochsmek ;*

2008-03-15 @ 13:37:04
URL: http://youwillneverwin.blogg.se

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0