Praktik o allt.

Några undrar juh vart jag vart hela veckan och ja. Jag har vart hos syrran och haft det skitkul, firat påsk som va .. mindre kul. men helt okej (: Sen va jag hos min brorsa på middag typ ^^ De va skitkul. vi fikade och spelade rita&gissa. Magnus : " JAGVET! Det är en död trollslända som ramlar ner från himlen med en handgranat! " XDD visst! Det skulle faktiskt föreställa ett svärd! XD Sen käkade vim pasta/kycklingsallad. ASGOTT! jag avled! Sen tittade vi på guldkompassen som faktiskt va mycket, mycket bättre än jag trott (:

Sen har jag börjat praktiken också, på dagiset. skitkul äre att jobba där! det käns inte som ett jobb ens, helt underbart! Fast jag är helt slut när jag kommer hem X) Och en unge på dagis. hennes faster är ihop med håkan hellström som hämtat henne på dagis massa gånger XD lite koolt faktiskt ^^
Men nu ska jag ta o bada så jag är snygg inför kortet till passet imorgon xD wish me luck!
Och sanna! grattis på födelsedagen i äfterskott och tack för ägget! Älskar dej <33!

image83

Kommentarer
sötot: Sanna

Älskar dig med!

2008-03-27 @ 19:36:11
URL: http://youwillneverwin.blogg.se
sötot: Sanna

Fuck, allt försvann för jag råkade göra ett "riktigt" hjärta! 8-) ååh!
Men det handlade iaf om att jag ser ut som en brottsling på mitt pass så det kommer du inte få se när vi åker, ha!

2008-03-27 @ 19:37:24
URL: http://youwillneverwin.blogg.se
sötot: bondlurkius

svar: Tack för kommentaren. Ja, Heroes är världens bästa låt ever :)

hare bra
/bondlurkius.blogg.se

2008-03-28 @ 13:14:20
URL: http://bondlurkius.blogg.se

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0