Snart är det vår! härliga vår!

Idag känns det som världens härligaste dag
. men allt kommer säkert sabbas av nån skit sen men nu ska jag iaf njuta av den härliga solen och av att snacka med tina ^^ tänk alla nu är det snart vår. den härligaste årstiden av dom alla och jag kan inget annat än att längta efter allt mys som man kan göra på våren.
Inatt så drömmde jag också värsta mysiga drömmen, Mariyn Manson var med (: kanske inte  så mysigt för alla men de vare x)
Och juste innan jag glömmer! jag och emms ska försöka få igång Ark-bloggen igen www.arkoholics.blogg.se är adressen (:

image63

känner mig lite ensam.
ring/sms:a till mej? ^^ <3

Kommentarer
sötot: Viktoria

ohh arkblogg :D nice :D
kram

2008-03-06 @ 16:49:04
URL: http://viktoria-a.blogspot.com
sötot: emms

Asså, en dröm med Mariyn Manson... Det kan bara ha slutat på 2 sätt, antingen att han dödade dig, ELLER att han dödade dig :o xD Jag drömde om honom skitmycket förut och det slutade alltid likadant xD Han brukade mörda mig med sin hatt, om du nu vill veta det? ;p
Och bra, du reklamade också xD


Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0