19 maj fortfarande > En riktig Johnny Depp geek! :D

Alla 20 har vart här och kollat idag igen men typ ingen har sagt " hej jag läser din blogg! (: " lite ledsen i ögat blir jag faktiskt. Men jah. bara att ni läser om mitt rättså ointressanta liv glädjer mig ;) Idag hare varit en görbra dag på dagis btw. T skade sig rätt reält stackarn ): men alla har varit så kärleksfulla, pussats & kramats. sånna små goingar! :D <3
Jag känner mig så älskad när jag är där. helt underbart & fan vad jag kommer sakna stället!
Tittade btw på sleepy hollow för typ .. 30:e gången idag 8D Älska den filmen! men mest älskar jag Johnny Depp ;D jag är en riktig geek! jag vill t.o.m. ha boken om hela hans liv och karriär xD Och jag ska ha sett alla filmer han gjort innan jag dör! ;D

en ointressant men ack så rolig lista att skriva! vilka filmer jag sett ;D
Pirates of the caribbean 1,2,3
Donnie Brasco
Edward Scissorhands
Secret Window
Chocolate
Fear and loathing in las vegas
Plutonen ( där han bara är statist i typ 5 sekunder då han bär på ett barn xD )
nightmare on elm street
corps bride
i sissta sekunden
sleepy hollow
the ninth gate
Gilbert Grape
kalle och chokladfabriken
finding neverland
once upon a time in mexico
from hell
blow
the man who cried

ja. det va dom. jag känner mig så nördig right now men who cares?! :D


Kommentarer
sötot: Viktoria

johnny depp är så bra

2008-05-19 @ 21:54:51
URL: http://viktoria-a.blogspot.com

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0