19 maj > vaken, nyduschad med träningsvärk

Morrn' morrn' idag va ja tvungen att gå upp kl 6 bara för att duscha eftersom pappa ockuperade badrummet i typ 3 timmar igårkväll! så nu är man nyduschad och glad. ehe..  jag måste ha tränat på riktigt hårt i lördags för jag har fortfarande träningsverk så jag knappt kan sitta på mitt stackars tränade arsle. Det är bara för att jag itne brukar träna så ofta :p men nu skare bli ändring på dä! jag har t.o.m. gjort ett träningsschema! :D * duktigt * ( jag förväntar mig berömm här? )
Jag kom på det också att jag inte visat vad jag köpt i London än :''O så det kommer snart upp bilder på mina snyggiSkläder ;) Näpp, men nu ska jag gå och käka frukost, sminka mej och välja nya kläder för det jag har på mig nu är bara sjukt trist x/


image109


btw! Jag har ca 20 läsare om dagen nu men det är bara få som kommenterar ): jag vill jättegärna veta vilka ni är och så. (: bara en liten kommentar så blir jag nöjdis ^^ ha en superduperdag! :D <3


Kommentarer
sötot: Adore

Heej du :)
Längesen man hörde av dig nu.. Allt bra?

Ahh.. Måste bara tilägga på det förra inlägget du skrev om Eurovision.. Den låten som Danmark skickade 2005 (talking to you).. Gosh.. Jag va helt kär i den ^^

2008-05-19 @ 15:36:46
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com
sötot: Hanna

Svar1: Haha, det är bara skojjigt med långa kommentarer (jag är själv sån som jämt skriver långt, det kommer du märka snart^^). MEH! Klart att du skulle kunna bära upp den outfiten!! (: Förut var jag typ svart och punkig jämt i en period (jag har alltid växlat mellan en massa olika stilar för att testa vad jag trivs i lix) men nu är det bara blommiga klänningar, monki-kläder, bruna gamla väskor, osv som gäller. vet inte riktigt vad man kallar det men vintage, retro, secondhand-stil, lite indiepop sådär. Och jag kan säga att jag trivs bättre än nånsin i min stil :)
men det är inte alltid så lätt att vet vad man vill..

Svar2: Ahaha! Det skulle jag med göra :D

2008-05-19 @ 18:22:44
URL: http://vemod.devote.se
sötot: Hanna

Bomba på, det är bara trevligt (och långa kommentarer är det bästa) (:

Innan växlade jag också som en galning men nu är jag verkligen trygg i min stil, faast, jag ser inte alltid likadan ut jämt, det är liksom så mycket olika jag gillar också!
aa jag vill också spegla min personlighet i stilen, är man jävligt sur eller arg så blir det lite svartare lix ^^

jaa, den vill jag med ha! får hoppas att jag kanske kanske kan få den i 18-årspresent om jag tjatar tillräckligt ^^ hur gammal är du btw?
du, vi kan starta en stackaresomintefåttsommarjobb-klubb! ^^ men ärligt, det borde vara lättare att få jobb egentligen!

jaa jag vet, man känner sig verkligen älskad när man är med små barn! dom avgudar en liksom, som inte någon annan gör på det ärliga sättet liksom.. känns det som iaf! barn är härliga

2008-05-19 @ 18:57:45
URL: http://vemod.devote.se
sötot: Hanna

Oj, glömde säga tack! Tack för att du gillar headern alltså (: Själv börjar jag bli lite trött på den och funderar på att göra en som går i rött/gult/svart/vitt haha men jag vet inte :P

2008-05-19 @ 19:01:26
URL: http://vemod.devote.se
sötot: Sanna

Nej, jag hade inte studerat den så noga innan. Jag hade mer "åh, fin. undra om han ska ha slingan så på riktigt också.. vad blir det för mat?" XD Har inte studerat den så noga. Och så kommer min pappa där och har kollat in allt i detalj! xD

Vadå för tröja? S-vall? XD

2008-05-19 @ 19:02:32
URL: http://youwillneverwin.blogg.se

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0