21 maj > Jävla typiskt! ):

Fan! Jenny kommer inte med hem på Lördag :'''(  Jag som sett fram emot det sålänge nu. Ja vi träffas på fredag men det är ju inte samma sak! Vi skulle grilla här hemma, Magnus kanske skulle ha kommit också för det är ju mors dag på söndag & vi tänkte ju fira det samtidigt medans jenny va här med barnen och hade det mys. Kanske att dom kommer nästa lördag men då ska vi ju på kalas till Sara och barnen är inte med. fan. alla helger blir förstörda. jag vill bara gråta nu, det kommer nästan alltid något i vägen när vi ska hitta på något. Åhh! jag som sett fram emot det här så länge :'(  & jävla bajs ont i ryggen har jag också. sluta gör ont för fan!

Kommentarer
sötot: Sanna

Fattar att du saknar henne! När jag var borta på läger innan låg Filippa alltid och bölade i min säng och skrek att jag skulle komma hem! Come on, en natt! X'D

2008-05-21 @ 13:07:33
URL: http://youwillneverwin.blogg.se

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0