22 maj > God morgon

Jaha nu har även jag kommit in på den nya plattformen. tycker det är lite krångligt detdär med kommentarerna när man ska läsa dom men .. jag vänjer mig precis som med bdb sugiga design. Stör mig inte alls lika mkt på den nu x)
Men iaf .. sitter och lyssnar på An Café & tänkte att jag ska ta och läsa lite bloggar snart (: Lost igår btw! spännande, spännande. Jag kan inte slita mig ifrån den serien jag MÅSTE veta vad som händer! hur fan ska dom kunna flytta ön? & massa människor dog juh också :o Okej, nu ska jag inte säga mer ifall det är nån som inte sett det än xD Hur många äre som tittar på Lost i sverige egentligen? Det är nog inte så många :p

Men nu ska jag ta och göra mig en tallrik krossade flingor med äpplebitar & kanske tar ja en glass också & sätter mig för att titta på Desperate Houswives 1 sesongen. Det är så sjukt bra! ^^


Kommentarer
sötot: Sanna

Oj, har du inte kommit in på den förrens nu!? :OO

(Min blogg flyttades för typ en månad sen eller nåt!)

DH börjar bli sämre nu .. Dom har väl slut på idéer!

2008-05-22 @ 12:20:50
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
sötot: Matilda

Svar:Tack så mycket:) Min kamera heter Olympus E-510:)



Jag har faktiskt aldrig sett desperate housewives:)



kram

2008-05-22 @ 18:04:31
URL: http://baluuba.blogg.se/

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0