23 Maj > Till syster idag

Idag får jag äntligen träffa jenny igen! ( hallå det har faktiskt gått en hel vecka! ) & 100 miljarder år sen jag träffade barnen känns det som ._. åh, vad kul att få se dom igen! :'D fatta mycket man saknar dom när man är omringade av barn i samma ålder hela dagarna! Vi ska på .. vare smycke eller smink party? hah. jag kan aldrig komma ihåg. Men kul skare bli iaf för Elisabeth skulle vara där? Hon vare också längesen man träffade (:

Det var skitkul med rebecka igår också! :D hon kom hit med massa kläder till mig! Taaaacki <3 Alla passade inte men jag vet hur man ska fixa ;D det andra kan jag ge bort till ngn (: Sen fixade vi hennes hår det blev rätt bra ändå när allt kommit i ^^ hoppas hon itne klippt bort och hållt på nu bara så mkt som jag kämpa med detdär jävla limmet! det tog typ 3-4 timmar att fixa! men vi han gå till affären och köpa lite candy till ESC ^^ HAHA fan vad vi skratta åt alla som va dåliga OMG! Lettlnad eller vilket land det var? Fan va sugig han var. stackarn.

Och nu, har jag duschat väntar tills mamma kommer hem sen ska vi åka (: ska sminka mig också för kläderna har jag redan valt ut ;)


bild: jag

Hoppas ni ska göra ngt kul idag? :D

Kommentarer
sötot: Sanna

ESC var tråååkig. Tröttnade efter bara några låtar. Men jag står fast vid att jag hejar på Danmark. Fan va bra den är! :D



Lettland, var det han som hade fett hår där uppe, helt risigt och långt där nere och sjöng så falskt att man trodde öronen skulle sprängas? XD

2008-05-23 @ 14:18:46
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
sötot: maria

men du, cool bild!

2008-05-25 @ 11:52:03
URL: http://kluriga.blogg.se/
sötot: anna

fräck bild :D

2008-05-26 @ 08:24:24
URL: http://sandellski.blogg.se/

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0