All for love!

Jag har älskat All for love med Sting, B Adams & Rod Stewart jättelänge & jag gör det fortfarande. Men jag blir lika arg varje gång jag hör E.M.D sjunga den. Dom har förstört den! " sveriges nya supergrupp! " fan heller. en töntig liten pojkbandsgrupp, jag fattar inte varför dom ska göra ngt så löjligt som en grupp. dom är så mkt bättre one bye one. Snälla låt E.M.D bryta upp och att var och en återgår till sin solo karriär. Så slipper jag ( och många andra ) plågas!

Orginalet med sting, B Adams & Rod Stewart.



Kommentarer
sötot: Emelie

Jag har en Casio Exilim z75.^^
Och Andra Avenyn, verkligen. (:

2008-05-21 @ 13:17:18
URL: http://storytellings.blogg.se

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0