Eurovision favoriter

Bara för att det snart är dags och för att jag är den ESC geeken jag är så ska jag lista mina favoritlåtar sen jag " fastnade " för tävlingen 2004. x) fats jag minns inte låtarna från 04 så jag säger att jag gilla den låten som vann mest alltså .. ukrianas bidrag ( detta går bra tycker jag ) xD

2005
1. Geen Jolly - Razom Nas Bahato ( ukraina ) http://youtube.com/watch?v=RFEdA5UQ97c
2. Jacob sveistrup - Talking to You ( danmark )

3. Constantinos Cristoforou - Ela Ela ( cypern )

2006
1. Mihai Trãistariu - tornero ( rumänien )

2. Hari Mata Hari - Lejla ( bosnien & herzegovina )
3. Vocal Group Cosmos - I hear your heart  ( litauen )

2007
1. The Ark - The worrying kind ( sverige ) SåklaaarT! ;D
2. Les fatals picard - L'Amour à la francaise ( frankrike ) " blir lika glad varje gång jag ser&hör låten ( jag önskar man könde göra en xD-smiley som flörtblinkar xD ;xD " lyckades jag? "

3. Karolina Gocheva - Mojot Svet ( F.Y.R macedonia )

2008
1. Sebastien Tellier - Divine ( frankrike ) OMG! helt förälskad <3 skitkool snubbe ;)

2. Ani Lorak - shady lady ( ukraina )
3. Elnur & Samir - Day after day ( azerbajdzjan )

jag har så många mer som jag älskar men alla kan inte komma med x)

Kommentarer
sötot: Sanna

Hur pallar du? xD
Jag minns typ bara Arks! Har t.o.m svårt att minnas från förra årets melodifestival! Och du kommer här med ESC 04! XD

2008-05-19 @ 00:34:55
URL: http://youwillneverwin.blogg.se
sötot: Marina

sanna: Jaa, men jag förklarar ju. jag är en ESC geek. en stor sån! XD + att jag har skivorna från dom åren så det ä itne så svårt att komma ihåg eftersom jag börjar lyssna på dom innan det nya årets ESC går igång hahahah! fan vad jag är nördig!

2008-05-19 @ 06:56:15
sötot: Viktoria

asså den där sista killen...sebastian...jag såg honom på en bild där han var en kopia av ola!! jag tänkte:shit är det ola. han är ju inte så lik i vanliga fall men den bilden asså^^
kram

2008-05-19 @ 21:52:48
URL: http://viktoria-a.blogspot.com

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0