I'm gonna miss it when its gone ..

En systemkamera. I want it sooo bad! Jag har inte pengar till någon just nu & jag hittar inget sommarjobb. Jag ska ringa igen nu på måndag och prata med en kvinna som har koll på vart man kan få jobb nånstans. Jag vill ju gärna sommarjobba på dagiset jag praktiserar nu men dom vet inte om det går.. men det ska jag fråga hon kvinnan om det på måndag. det vore ju helt underbart om det verkligen går att va kvar där.Jag vill inte sluta, jag älskar stället, jag älskar barnen och jag älskar dom som jobbar där. Jag tror allvarligt att jag är på det mysigaste jobbetsom går att få. Man får ett gott skratt varje dag pga. dom där mysiga ungarna <3 

Så dethär med systemkamera. Vet ni någon som är sådär härligt bra men inte allt för dyr. max 10 000kr. Jag är verkligen desperat på en riktigt bra kamera ^^ 

Nu ska jag ta och lägga mig en stund i solen medans ni kommenterar lite? ;D (A)

bara för att bilden är så sommrig och mysig som den kan bli :')

Kommentarer
sötot: Viktoria

men jag vet en bra kamera...eller jag har ju Nikon D40, men de har kommit ut med Nikon D60 nu...den kostar 7-8000 kanske och ska vara bra :)

2008-05-10 @ 19:12:54
URL: http://viktoria-a.blogspot.com
sötot: Sanna

Jag vet ingen kamera, men JAG är en härligt bra person. Najs med bandet vid sidan! Lyssnar på Rockstar. Den är såååå London! :'') >3333

2008-05-10 @ 20:15:16
URL: http://youwillneverwin.blogg.se
sötot: Hanna

Aaah, en systemkamera vill jag meeed ha, men har inte råd ._.
Vad kul med dagis :D Ungar är så jävla härliga! jag tror också att det är det mysigaste jobb man kan ha (:
jättefin bild!

2008-05-19 @ 18:25:55
URL: http://vemod.devote.se

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0