SKRIVER IFRAN LONDON! :D

ALLA SUGER PA ATT KOMMENTERA!  ):

Men iaf. Nu ar jag i london :D Vi har haft skitkul, eller det tycker iaf jag x) Vi har vart pa camden och dar vare hur kul somhelst! :D massa as snygga klader! ( dumt att det inte finns dom sissta bokstaverna i alfabetet. Jag menar vi har ju alla deras. a inte det liite fuskigt? X) ) Jag an salange har jag bara kopt ett par skor. ett par converse far 15£ (: jatte billigt! Och snygga arom ocksa ;)roda och svarta. Det lar bli huur mycket mer somhelst xD Flyget gick skitbra ocksa. trodde det skulle vara hur hemskt somhelst men det va skitkul! varsta mys x) hoppas nu alla hare gott och nu kan ni val va snalla och kommentera sa jag slipper bli ledsen nar jag kommer hem? (a)
Shooo! <3

Kommentarer
sötot: emms

KOLLA! Jag kommenterar (a)
Bara därför förtjänar jag en glass, tycker jag!
Men vad ska jag säga då... Har du petat på någon engländare (ja det heter faktiskt så) åt mig än då? xD Och du har inte tappat bort passet, pengarna, kameran, sanna eller digsjälv? x) 3>


Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0