I'm ze God!

Jag kommer vara borta hela denna veckan för jag ska sova hos erika från idag tills på Fredag ( schweet ).  Och på fredag kommer Jenny och sover här så då lär jag mysa med henne & sen på lördag då blir det Ullered! ;D Och på Söndag. Då lär jag kunna sitta här igen och ta igen allt jag missat från allas små liv. Woho!

Halloweenfesten i Lördags var btw helt grym! Jag hade skitkul och jag har typ 1000 bilder som kommer upp sen. Så hang out there! x)

Och Sanna. Om du svarade på sms:et igår och jag inte svarade. förlåt. Batteriet dog och Erika har min laddare. <3 ( om du inte svarade känns detta väldigt dumt, men isf ignorera x] )


Kommentarer
sötot: Sanna

Hej du!

Jag hopppas verkligen att du får igång din mobil snart för jag har precis skickat 2 sms till dig. Om BYB.



DOM HAR SLÄPPT SIN VÅRTURNÉ!!! :D:D:D:D OCH DUDUDUDUDU!!! DOM SPELAR I GBG PÅ SPORTLOVET!!! :D OCH DUDUDUDUDUDU! OM DU HAR RÅD OCH INTE HAR NÅT ANNAT FÖR DIG OCH OM DU HAR LUST OCH RÅD OCH BLABLABLA SÅ KANSKE JAG KAN KOMMA UPP TILL DIG OCH SÅ KAN VI SE DOM TILLSAMMANS?! :D:D:D

(sen spelar dom här nere också, men jag fattar ju redan nu att du förmodligen inte får komma. synd.. du är min BYB-kompis ju!)




Så, och nu till det andra..

Jo, jag svarade. Trodde du dömde mig. (Du kommer fatta när du läser mitt sms..) Jag är dum. Men det känns bättre idag. Jag känner mig iaf inte som ett psykfall.. Och BYB livade verkligen upp mig! ;D



Det var nåt mer jag skulle säga, men nu har jag ju glömt det. Jaja, svara på mina sms så snabbt som möjligt!



PUSS! :¤¤ :¤¤

2008-10-21 @ 17:37:31
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0