I'm jealous of your cigarett, and all the things you do with it!

Andreas är inte hemma idag! han är på konfa-läger suckern! xD Härligt tycker jag. Inte massa tjat hela tiden. även fast jag skulle velat se Den gröna milen med honom som jag köpte idag. Den är så sjukt bra! & nu läser jag to.m boken ( + typ 3 böcker till samtidigt xD )
Jag är lite besviken på mig själv, Jag fick ett poäng ifrån MVG på provet. känns ju så sjävla bra lixom! >< tusan säger jag!

Idag är det Robins igen! WOHO! så jag har längtat! ( alla som inte älskar det programmet har något fel alltså, jag lovar ;p ) Mumsar chokladpudding för jag nu, jag mår illa av det men det är så gott så jag kan inte stå emot ( intressant fakta )
Men en något som är intressant är att jag vet den bästa videon som någonsin blivit ihopklippt! sådetså! titta/lyssna bara så bra dom fått till det! - I just can't get enough!


Paul är koolast när han vänder sig mot kameran.
ohja! ;] <3

Kommentarer
sötot: V

grattis :D :D

2008-10-17 @ 22:56:38
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
sötot: Sanna

Asså jag har inte sett Den gröna milen! :O Vi kanske kan göra det när jag kommer? Jag tar med Life of Brian (du har inte sett den än va? x''D)

Chokladpudding är skitgott och.. hej då!

2008-10-20 @ 15:48:28
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0