counting all the assholes in the room

Nu hade jag tänkt sammanfatta den senaste veckan. Det kommer bli svårt för det har hänt så sjukt mycket. Men jag ska försöka att inte glömma något. och ni som inte gillar långa inlägg don't bother! ;)

Lördag 18/10 - Halloweenfest!

Jag hade så sjukt kul och träffade lite nya människor! Alla var tvugna att vara utklädda och jag valde såklart att spela Jokern för en kväll ;) Det var mäktigt. XD Erika vara vampyr och .. ni får se bilderna sen xD Marcus var nog grymmast. han var Gud!
Vi gjorde alkoholfri bål med insekter & snusk i. Men massa alkohol blev det sen ändå. Överdrivet mycke för endel. men wtf! xD Jag hade i varjefall grymt kul!

Tisdag - Fredag - Sov hos Sixten!

Vi flumma och flumma & flumma & flumma. allvarligt. Det finns inga mer flumm människor än Börje & Sixten i tell you! xD
Vi tittade på Generation Fettma & svulla glass ( bra kombo där, bra! ) xD sen kolla vi på DH och Grey's! det är bra det ja-a!
På tisdagen bjöd vi över Olivia och vi tittade på 'Den Gröna Milen & Erika grät fan genom halva. jag lovar! XD sen åt vi missbildad kladdkaka man mådde illa av ( iaf jag ;p )
På onsdag var det Öppet Hus på HV och vi satt och jobbade typ .. 10 av dom minuterna resten av tiden så var vi på BF och snodde godis! :$ - Men det var himla trevligt för Ingvar " inge Oldy " oldsberg var på skolan och vi tittade på honom i Aulan. Jag är så glad för jag har Oldys autograf XD haah. Pappa & Andreas kom och tittade. Det kändes bra att jag fick visa något för en gångs skull & att pappa var intresserad av det. på riktigt! (: Och alla tyckte min lillebror va sjukt lång x)
Sen städade vi 3 timmar på torsdagen. kuul! - NOT! >< Men ändå. fint blev det xD
Denna Dagen fyllde även Moa & Andreas år!GRATTIS! speciellt till dig moa! LONDON! jag lovar det finns inget bättre ställe! :'D Jag saknar det varje dag! <3

Lördag - ullared
Igår var jag på ullared och fyfan vad jobbigt det är det. Det tär verkligen på en även fast man bara är där i 4 timmar. Helt sjukt. Men jag köpte iaf massa saker. Minns inte ens riktigt för det är så mycket ;p Och Jonas Morsa är verkligen störd i huvudet. Det första hon gör är att klaga på Jenny. * Dööö * & får henne att må jättedåligt. Jag blir så jävla arg då. Och som hon sa till mig. 

Nathalie hade köpt Zoo-tablettaskar och när jag öppnade paketen så tog jag en då säger hon:
- Men! Är det Nathalies godis du sitter och VRÄKER i dig?
- Jag tog ju bara EN!
- Jag bara skojja med dig * klapp på huvudet *

som fan att hon gjorde! :p Hon är helt dum i huvudet. Men jenny. kom ihåg detta. " hon är inget än en myggfjärt i våran existens! "

Chicken Royal på Burger King btw. MUMS!
När vi kom hem åt vi fruktsallad och tittade på The Dark Knight! Men jag somnade efter halva. blev väl trött efter dreglandet över Jokern xD

Söndag - Viktoria sover här
Viktoria sover här tills på Torsdag och nu tänkte jag gå och titta på film medans vi käka ostbågar! ;D
Godnatt! <3

2 dagar kvar :*

Kommentarer

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0