you know you make me wanna shout!

Jag är jävligt dålig på att uppdatera. Snart ska jag skriva om min och moas helg.
Det kommer bli långt. men det är fint. ja (:

Jag hade matteprov i onsdags. Jag trodde det gick skit åt helvete men jag fick Godkänt iaf! (: Lisa ville att jag skulle ha mer poäng men sålänge jag får G så är det jävligt bra gjort av mig som har så sjukt jävla svårt för matte. Så. jag är nöjd! :D
Dataprov hade vi igår också, på Word. Det gick nog ganska bra. Tror jag. Jag blir jävligt besviken om jag får IG eller G också eftersom jag hade VG förra gången. Menmen. ÄckelHans. Usch. Jag mår helt illa av honom. han är så sjukt äcklig med sin blåa näsa och när han lägger handen på axeln JÄMT! * puke! *

Föräldramöte i Måndags. Det var pretty fun (: Vi flumma som fan och alla föräldrar undra väl vad vi va för störda människor. Jag lyfte Miriam så jag sträckte ryggen och den gör fortfarande ont. smaart marina smaart! xD 
Vi åt massa bullar och kakor och Kent berättade att vi kanske ska åka till Tyskland som klassresa. han skulle tydligen be om pengar för det. Vi alla hoppas, såklart ;)

The Dark Knight släpps snart på DVD & I helgen är det Halloweenfest, nästa vecka är det Öppet hus och sen är det lov & då kommer Sanna! Och fatta vad jag längtar. herregud! känns som evigheter sen! <3

( Och jag är om möjligt ännu mer kär i Paul <3 )



Kommentarer
sötot: V

vad bra att du blev nöjd med betyget. det är det viktiga :D

2008-10-17 @ 22:44:06
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
sötot: Sanna

Jag har fortfarande inte fått tillbaka mitt matteprov. Får nog det imorgon. Nejnejnejnej!



JAG KOMMER SNART!!!! :D 8 DAGAR!!! (Imorgon om en vecka ses vi! :OOO)

2008-10-20 @ 15:50:04
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0