GRATTIS SYSTER :*

Min älskade syster fyllde år igår!
hon är den människan jag älskar mest på denna förjävliga jord! ah, jag kan inte beskriva hur mycket livet suger just nu!
önskar jag kunde vara hos henne alltid. <3 Det bästa med henne är att hon är så förstående, vad man än säger så har hon den förmågan att altid säga något som gör det bättre. Och när jag är med henne är det en av dom få gångerna jag verkligen känner mig älskad, det går lixom inte beskriva i ord. Och just nu saknar jag henne så jag inte vart vart jag ska ta vägen.
Lyssnar på Let it be om och om igen på repeat & fyfan! Beatles är så jävla fina :*
men finast av dom alla är min syster. Älskar dig <3

jag blir galen!

Kommentarer
sötot: Moa

ddddu, en beatles-spelning från 60talet är allt jag nånsin dröm om! & med dig, kan det bli bättre? hoho *: tack du är finast.

2008-09-08 @ 22:06:18
URL: http://noparty.blogg.se/
sötot: jennyyyyy

DU är så jävla sööööööööt lillasyster.

tack för alla fina ord, jag älskr dej sååå mykcet oxå, du är bäst!!! Sitter och gråter här nu ju. Men kunde du inte hittat en snyggare bild hahahahahahahahahaha LOVE ALWAYS pussss kram

2008-09-09 @ 20:28:24

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0