It's getting harder and harder to breath

Jag vill så gärna skriva massa intressant i bloggen. Men det går inte. suck.
Nu är iaf alla töntar ute och springer på detdär jävla berget. jag HATAR orientering.
Därför är jag hemma och lyssnar på massa fina beatles-låtar och ska snart titta på 2 filmer jag nyss laddat ner. 10 orsaker att hata dig & Dumpad. Och medans jag tittar på dom så ska min Beatles-laddning få vara på. Sen har jag alla beatles låtar. Och det är allt som betyder något just nu. Älskade Beatles <3
Åh. Jag hatar att känna såhär. Allt känns bara så sjukt jobbigt nu. jag kan inte förklara, men det är ingen bra känsla ..
Jag längtar så till helgen nu, till Jenny & våra flummanfall & att träffa barnen igen. När man är hos Jenny så är allt bara helt underbart sjukt fantastiskt! :*  & kl 11:30 på Lördag är det Sixties som jag missade igår. Med älskade Paul & när beatles var i Sverige. jag får inte missa!


men allvarligt. MOA?! :'D *Sigh*

Kommentarer
sötot: Moa

MARINA!! helt sjukt jäkla stört hur fina dom kan bli. JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR :D

2008-09-17 @ 21:04:57
URL: http://noparty.blogg.se/

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0