Jag suger på rubriker helt enkelt

Tjejkvällen va skitkul verkligen! det belv inte så mycket sex and the city vi kolla på 2 avsnitt? xD
och jag tyckte det va skittråkigt men det äre väl alltid i början av serier. jag ville hoppa fram men nä .. aja. vi tittade iaf på John Cleese bästa. HAHA så bra! Vi åt tacos också, himla gott. jag skulle kunna äta en hel burk salsa utan något till. så sjukt gott! 8D Efter det började det balla ur. vi slutade med att försöka forma hela alfabetet med våra kroppar xD och vad kan jag säga? G är helt omöjlig att göra! massa flumm & sen körde vi sanning och konka. fick reda på massa om varandra.
Sen gick olle och louise hem. och kvar var jag, miriam & erika. kl 12 slutade hela festen och jag var så tjokk på godis & chips att jag nästan sprängdes. Men det var grymt kul! - gotta do it again! <3 [ bilder kommer sen ]

Sen kom Ängi på lördagen :D vi käka på donken & var inne på Panduro som Olle tipsat om. jag köpte två skitsnygga papper som jag ska göra till tavlor ;D nice. Sen åkte vi till skövde och tittade på bio. Mamma Mia blev det igen x) The Dark Knight gick ju alldeles försent ): typiskt!
Sen hyrade vi film. He's the girl. skitrolig xD fast den hacka och höll på som fan ;__; - men tillslut gick det (:
& söndagen gick helt ut på att kolla på film. som alltid när angelica är här. hon åkte hem vid 7. saknar henne redan <3


Kommentarer
sötot: viktoria

asså jag måste verkligen ta och se mamma mia nu :)

2008-09-08 @ 13:31:32
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
sötot: Moa

vänta, tjejkväll med olle? är olle är tjej? hoho förlåt om jag är inkompetent. du är bäst jag saknar dig marina <3

2008-09-14 @ 21:48:10
URL: http://noparty.blogg.se/

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0