Paul McCartney + The Sims = Beroende

Jag vill:
ha rött hår ( det är så höstigt, mysigt )
bli frisk
ha sanna här
ha min och moas beatles-helg. nu.
åka till england
shoppa. mycket.
lyssna på paul hela dagarna tills jag blir 64
tillbaks till 60-talet
gå på massa beatlesspelningar när befinner mig på 60-talet
ha en systemkamera och ta fina hösbilder
ha en kram
se en jättesorglig film & gråta litegrann
att paul kommer till sverige
& isåfall skulle jag stå först i kön
inte att heath ska vara borta
se the dark knight om och om igen.
ha den stora fina beatlesboken.
ha en egen lägenhet
med en egen fotostudio & walk-in closet.
Men mest av allt vill jag vara lycklig, hela tiden.



Kommentarer
sötot: V

okej kanske inte kan fixa så mkt där utom en kram då

ger dig en kram ;D

2008-09-25 @ 13:40:42
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
sötot: Therese

Vet du vill du vara lycklig med mig?? ^^<3

2008-09-25 @ 21:30:43
URL: http://lillrosen.blogg.se/
sötot: Sanna

Svar 1: Nej, du är inte sepe som gillar den bilden. Jag gillar den också. Och det är inte genom-fejk-leende. Bara överdriver-fejk-leende! xD

OOOOCH! Bilden är tagen i London! ^^



Svar 2: Om det inte är ditt riktiga klagande vet jag inte om jag vill höra ditt riktiga! xD

Jag saknar din röst i mitt huvud med. Den andra rösten är ensam! ><

När jag kommer hem från Gbg tycker jag att vi får snacka om när jag ska komma och se till att boka en resa! Och jag lovar att ta med mig Hipp Hipp. Ofc. Och "Backyard Babies: Live" om du inte sett den? :)

JAAA! VISST SER HAN INTE UT SOM EN FÅGELSKRÄMMA I VIDEON.

Puss på honom och Nils. (Är Nils good- eller badguy? :O XP)

JAG ÄLSKAR DIG OCH SAKNAR DIG!!!! Smsa gärna under helgen. Puss och kram och smeeek! :D:D:D

2008-09-25 @ 22:56:51
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0