use the force, i will. to find dot.dot.dot.

För alla som läst föregående inläggs kommentarer så ber både jag och Sixten .. eller, inte så mycket sixten. utan jag om ursäkt för vårat totala dampande & störda beteende. Även fast våran humor äger alla andras! ;D

Just nu ser jag på gamla avsnitt av Mord i Sinnet. Jag saknar verkligen Carol Jordan, den gamla obducenten & Don. men mest så saknar jag Carol & Tonys kompicerade relation. höhö.  Just nu verkar det som dom försöker få ihop Alex & Tony och det gillar jag inte alls.


Kommentarer
sötot: sara

Åh, jag håller så med! Jag saknar Carol, och hennes speciella relation med Tony! Fast Alex är helt okej, men som du sa ogillas det starkt att de försöker fixa ihop henne och Tony! Haha, nu skrev jag typ exakt samma sak som du skrev i inlägget, men skitsamma! :D

2008-10-02 @ 15:26:20
URL: http://mandodiaofanblogg.devote.se

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0