everybody gonna dance around tonight

Hemma från syrran & sjuk mitt i allt. Men jag tröstar mig med massa fina McCartney.
I fredags hyrade vi film för att titta på så jag valde en skräckis ( ofklart ) Och det blev Shutter som jag velat se jättelänge för den verkade så sjukt bra men fan vad fel man kan ha. Är så sjukt jävla besviken. Jag hade väntat mig massa creepy saker och sitta livrädd i soffan men jag blev fan inte rädd en enda gång. slutet var ju ganska bra men det gör inte upp för att slösa massa tid på att se den filmen. suck.

På lördagen tittade jag på sixties reprisen & det var så himla fint. Jag blir alltid helt glad av beatles. & jag ska snart köpa massa fina beatles-grejer. & köpa present till Moa. jag vet precis vad hon ska få. mm-hm (: men du måste ändå säga vad du önskar dig x) <3
På kvällen var jag barnvakt för jenny & jonas skulle ut och äta med jennys vän och hennes kille. Det gick bra till nathalie började gråta helt hysteriskt men jag räddade situationen genom att ta ut henne och gunga. haha. Då blev hon nöjd. Vi kanske var ute i en halvtimme lite till tills jag lyckades lura in henne. Lekte lite med dockor och sen somnade hon.
Men jag vaknade vid 12 av att hon skrek och jenny hade inte kommit hem än men efter att hon hört deras röster blev hon lugnare och somnade som en stock igen ^^ Sen kom dom hem vid ett och härlig sömn! x)

Söndag. Upp och hoppa. lite stressigt för vi skulle tydligen iväg och se på ostindiefararen ( stavning? xD ) Det var trevligt (: Men det va så sjukt äckligt när hon berätta om hur dom gick på toa. Don satte sig på nån stolpe utanför däck och sket ner i vattnet. sen hade dom ett rep med någon knut som dom torkade sig med. alltså massa, massa människor som torkade sig med samma rep som säkert blivit använt flera 1000 gånger. fyfan! OO
Sen fick dom pissa i en tunna för dom skulle tvätta kläderna med pisset. Och kissa dom överbord så blev dom bestraffade med kaptenens dotter som är en piska med 9 rep på. helt stört.
Sen när det var slut så åkte vi ääända till Varberg för dom skulle titta på ett hus. och det var sådär tråkigt utanför och insidan. om man säger såhär. jag såg nästan hela huset genom ett fönster. Sen hände det massa skit vi inte ska ta upp. Men min bror kan vara en sån stor jävla idiot ibland! Åh!
När vi kom hem tittade vi iaf på Superhero movie. Där blev jag inte besviken iaf, den va sjukt rolig xD Sen åkte jag hem och då var det mord i sinnet. och åh! DET ÄR JU SÅ SJUKT BRA!

Och detta blev ett lång meningslöst inlägg som ingen varken orkar läsa eller kommentera. men svara då på dethär.
Vilket är erat favoritband/artist?   höhö <3


Kommentarer
sötot: Moa

åh! jag vet nääääääästan vad jag ska ge dig :D hihi! du får komma på mitt kalas, så byter vi presenter då. hihu DU ÄR SÅ BRABRABRABRAAA JAG DÖR JAG BLIR SÅ GLAAAAAAAD AV DIG!!!!! <3

2008-09-22 @ 15:23:39
URL: http://noparty.blogg.se/
sötot: Moa

föresten, favoritband: MANDO DIAO, THE BEATLES, THE HIVES, KINKS.... ooooosssvvvv :D (kanske inte så oväntat höh)

2008-09-22 @ 15:24:44
URL: http://noparty.blogg.se/

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0