ob-la-di, ob-la-da

Idag försov jag mig. CJSDOJVCJSDNLCBN bög! tur att vi bara har 2 lektioner idag så jag missar inte så mycket. Matte kan jag räkna hemma.
OCH jag har varit så sjukt duktig och städat mitt badrum idag. damsugit, putsat fönster/speglar, dammat, sorterat, rensat & nu är allt fin,fint (: Bara själva rummet kvar som är liiite jobbigare ._. men.

Igår va en bra dag. Louise kom tidigt till skolan så jag slapp sitta själv i 2 timmar :D tur att alla i min klass är så sjukt underbara. engelskan va helt wierd. vi va tvungen att göra om allt för ingen kunde beskriva hur en person va i en störd text. Hur lätt är det att beskriva en personlighet om den personen bara är med i typ 5 meningar i hela texten? Och vet ni vad texten handlade om? - en kille som blir förvandlad till en skottkärra?! vafan? går vi i 3:an eller? jävla sug.
Men efter skolan så gick vi iaf till Olle jag och louise (: - haha jag äter henne ur huset!
- jag åt smörgås, choklad, polkagris, bullar, äpple OCH chips XD hon bara bjuder hela tiden. Vet inte riktigt vad vi snacka om vi bara flumma och tillslut satt olivia i ett hörn och grät ): & sen drog vi vidare till Ewelina. Och där kolla jag igenom hela hennes filmsamling. massa bra! ;D & sen kollade vi på massa idol&robins på youtube. haha och vi alla nästan dog. Sen kom hennes föräldrar och då blev det lite pinsamt så vi gick haha.

Vidare till Miriam. Där var det mysigt :D vi disskuterade allt mellan himel & jord och det var, som alltid. sjukt kul ^^
alla har det så himla fint utom jag, här sitter jag helt avstängd från omvärden i världens sugigaste vartofta. Ingen att leka med och det bara suger så hårt! Sen, har vi tydligen bestämt att vi ska halloween-fest med maskerad. DET GILLAR VI! :D
Och juste! jag lånade en bok om beatles på biblan igår :D typ hela deras historia. underbart!


Kommentarer
sötot: P U S S Y D O L L

Sv; Ja det ska bli skitkul! :D Höhö.

Duktig din kompis är som klarar av att vara vegetarian. Jag skulle aldrig klara det.

2008-09-04 @ 13:57:05
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0