rubriken är kidnappad ;o

Nu är hela min helg planerad. tror jag.
På fredag blir det tjejkväll med tjejerna ifrån klassen, sex and the city maraton ;D
( eget godis/snacks/chips/naturgodis osv. haha ) - ska bli trevligt!
Sen på lördag går jag, angelica & Rebecka på The Dark Knight! YEAAAAY!!!1!1!!!!
så glad är jag över det! 8)  jagärintebesattjagärintebesattjagärINTEbesatt! xD
Och kanske sover angelica över här ( hoppas ) men annars så har jag absolut inget att göra på söndag wtf?
OCH haha det va så kul på svenska lektionen idag xD
Besha skulle beskriva hur en banan serut.
Banan: - den ser ut som en gul snopp med ett tjockt gult skal på. HAHA då dog vi.
Sen balla det ur. & jag läste detta högt:
Fågelkvitter: - jag vaknar på morgonen av fågelkvitter utanför fönstret. då vill jag bara strypa dom små jävlarna!
då kände jag mig jävligt filosofisk ska jag säga! ( men min lärare skratta iaf )

Vi gick på stan efter skolan idag också. jag köpte foundation ( det va rea på precis det jag skulle ha :D ) & ett nagellack.
sen fick jag se olles lägenhet. så sjuukt fin! bara rosa överallt :'D & jag fick en polkagris. så himla snällt ^^ och choklad också och ett äpple xD

bara för jag fullkomligt älskar denna bilden! :'D ringo är så sööt <3

Kommentarer
sötot: patricia

PAUL ÄR SÖT! :)



okej, såhär nu då, jag HATAR att flyga. det är bland det värsta som finns. usch! därför var det hemskt ;) och det tog typ 3 timmar att flyga dit =P

2008-09-03 @ 06:35:51
URL: http://human.blogg.se/
sötot: emms

Det var väldigt filosofiskt av dig, måste jag säga ;) Och nejnejnej, du är inte alls besatt... Bara lite. Kanske. (x



Och HAHA, vilken skön bild! XD

sötot: Anonym

Hej!

Jag vet att det var längesen jag kommenterade din blogg. Kanske veckor sen t.o.m? oO

Det har varit så mkt nu, skit med skolan och datorn och allt så jag har inte riktigt hunnit.. Förlåt! *dåligt samvete*

Puss!

2008-09-03 @ 19:37:06
sötot: Sanna

Förra var från mig!

2008-09-03 @ 19:40:32
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
sötot: Moa

(eller så döper jag den till Jokern? HAHA :D jag vet allt din lilla baktanke med Heath! höh, men den vill inte heta det. Det vill heta något svenskt! haaha, & bilden puss<3)

2008-09-04 @ 15:01:55
URL: http://noparty.blogg.se/

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0